ponedeljek, 8. december 2014

Učenje nemščine iz tujine


Danes ni več ovir za učenje tujega jezika.

Včeraj me je poklicala naša tečajnica Marija, ki je opravila tečaj nemškega jezika v Mariboru. Povedala mi je, da je dobila zaposlitev v Nemčiji in da veliko razume nemško, vendar kadar mora spregovoriti, še zmeraj ni sigurna. Glede na to, da prihaja iz Nemčije 2 x na mesec domov, v Slovenijo, se naših tečajev žal ne more udeleževati. Ker pa je danes računalnik naš velik učitelj, sva začeli že danes zjutraj, z učenjem nemščine preko spleta. Mi takšno izobraževanje imenujemo učenje v živo z učiteljem oz. Skype učenje.  Najino izobraževanje nemščine se kar nadaljuje, kjer sva ostali. Delava veliko na komunikaciji in prepričana sem, da bodo rezultati zelo hitro vidni. Bila sem izredno vesela, da je Marija sama predlagala učenje nemščine preko spleta, kljub temu, da je starejša. Prav zaradi tega se mi zdi, da bi morali starejši še raje izkoriščati možnosti interneta, saj le ta ponuja veliko priložnosti, ugodnosti in olajšav.
Če želite osvežiti znanje nemščine, vam predlagam učenje nemščine preko Skype.

Prednosti učenja nemščine preko spleta je ogromno, vendar dokler ne boste preizkusili brezplačnih 15 minut, ki jih ponuja naša jezikovna šola FIMA ZNANJE, boste še vedno v dvomih.

Ne oklevajte! Jaz vam toplo priporočam učenje nemščine preko Skype – Učenje preko Skype.


Želite več informacij? Kontaktirajte me na telefon 031 767 435 ali email petra@b2b-group.net


Ni komentarjev:

Objavite komentar