ponedeljek, 8. december 2014

Ko ni več razlogov za vaše neznanje tujega jezika!



Čudovita zgodba, ki sem jo lahko iz svojega življenja prenesla v poslovno okolje. 

Natanko pred petnajstimi leti je sestra diplomirala in že naslednji dan jo je čakala služba v Nemčiji. Takrat se mi je zdelo, da gre na drug konec sveta in da je ne bom mogla videti več vsak dan. Hitro po njenem odhodu se je pojavil Skype in v trenutku sva našli rešitev zase in še za ostale družinske člane. Moja sestra je bila spet v moji sobi, lahko sem jo videla in slišala. Takrat sem to doživljala kot revolucijo računalništva. Kaj boljšega računalnik ne zmore. Po nekaj srečanjih in večernih pogovorih sem prišla hitro na idejo, zakaj se ne bi učili angleščine preko spleta in ponudili učenje angleščine preko spleta? Učitelja lahko učenci prav tako vidijo in slišijo – ovir za to nisem nikjer našla. Prebrskala sem splet in videla, da takšne ponudbe v Sloveniji še nihče nima. Z velikim veseljem sem naslednji dan objavila našo ponudbo učenje angleščine preko spleta. Zanimanje za tovrstno učenje je bilo veliko in še danes je vse več naših tečajnikov, ki jim je učenje angleščine preko spleta najboljši način učenja.

Ideje, ki jih lahko preneseš iz vsakdana so najboljše ideje. So uporabne in niso umetno izmišljene.
Še vedno dvomite v učenje angleščine preko spleta? Brez razloga! To je namreč učenje, ki ga uporabljamo že petnajst let v naši jezikovni šoli FIMA ZNANJE.


Če želite preizkusiti brezplačnih 15 minut za učenje angleščine preko spleta? nam pišite na email petra@b2b-group.net ali me pokličite na telefon 031 767 435. Z veseljem vam predstavim sodobno učenje tujih jezikov. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar